Przegląd tematu
Autor Wiadomość
sebetka2
PostWysłany: Pią 22:53, 01 Wrz 2006    Temat postu: Hit Ratio, Parry Ratio tp.

A więc...
Hit Ratio zwiększą szanse na to, że będziemy zadawać obrażenia bliższe górnemu maksimum, czyli jeśli mamy obrażenia 100-200 i mamy wysoki Hit Ratio to mamy większe szanse, że zadamy około 200 obrażeń. Natomiast Parry Ratio to dokładnie to samo, ale chodzi o obronę, czyli im większy parry ratio tym większa szansa na to, że otrzymasz obrażenia bliższe minimalnym. Czasami jak ktoś ma tarczę to wyświetla „Block” i nie dostaje się obrażeń. To jedyna forma blokowania w grze. Im większy blocking ratio tarczy tym większa szansa na to, że zablokujesz Atak. Blocking Ratio 10 daj 10% szans na blok itd

Jesli chodzi o phy. i mag. blaance to on określa siłę twoich ciosów i skilli, np. im większy Phisical Balance tym obrażenia twoich ciosów/skilli będą bardziej zbliżone do górnego maksimum. Czyli jeśli twoje phisical balance do 80%, a obrażenia to 50-200, wtedy defacto twoje obrażenia to 50-160

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.